Ungdomsutvalget

Instruksjon

Instruksjon fra våre meget dyktige instruktører

Ungdomsutvalget har som formål å bidra til rekruttering,
individuell
utvikling og et godt og inkluderende skyttermiljø.

Målselv skytterlag har et aktivt ungdomsmiljø med skyttere som hevder seg helt i toppen på landsbasis. De siste årene har ungdommene innkassert flere medaljer fra Landsskytterstevnet, samt vunnet en rekke regionale og lokale mesterskapstitler.

Ungdomsutvalget har egne treningskvelder på tirsdager fra kl 1730.

For nybegynnere gjennomføres det skyteskole hver høst over 5 kvelder. Oppslag om skyteskole 2023 legges her
Når skyteskolen er ferdig inviteres elevene til å bli med videre på de offisielle treningene på tirsdag. Aktiviteten på tirsdagene inkluderer både lagsmesterskap og merkeskyting. Ungdomsutvalget legger også til rette for deltakelse i konkurranse i helgene.
Gjennom aktiviteter i Troms skyttersamlag knyttes også bånd til andre skytterlag i vår region.

Alle detaljer legges ut på skytterlagets hjemmeside – aktivitetskalenderen.

Velkommen til alle ungdommer!!

Våpen og alt nødvendig utstyr for skyting kan lånes gratis. Ammunisjon (kal 22) til trening bekoster skytterlaget, i tillegg subsidieres grovkalibret ammunisjon.

Ta gjerne turen innom for å få mer informasjon om det vi driver med, eller for å prøve å skyte litt!
Vi som er i ungdomsutvalget heter:

• Torstein Johansen (leder) tlf 934 53 772 e-post ungdomsleder@malselv-skytterlag.no
  • Fred-Gaute Årsandøy
  • Frode Søreng