29 nov 2017

Avinor LHT vant årets Bedriftsskyting!

I kveld var det en uhyre spennende finale som måtte til for å kåre årets vinner i Bedriftsskytinga! Det var folksomt og god stemning i standplassbygget i kveld, og presset på deltakerne økte jevnt og trutt ut over kvelden. På finalens første del skjøt alle deltakerne 10 tellende skdd, og målet var å få laget blant de 6 beste slik at man fikk være med på finalens del 2. Lagenes startsum var de poengene som hadde blitt opparbeidet på innledende runder. Mange følte nok litt ekstra puls under jakka på finalerunden, mens andre var tilsynelatende uanfektet av stundens alvor.
De lagene som kom videre til finalens del 2 var: Målselv Ambulanse, Avinor LHT, Storegga Betong, Ambulansejentene, G-4/Brig N og FLO Fors RLL Nord-Norge. Den siste delen av finalen ble arrangert etter utslagsmestoden, hvor svakeste skytter etter hvert skudd fikk en advarsel. Dersom man to advarsler var man ute av konkurransen.

Til slutt sto kampen mellom Målselv Ambulanse og Avinor LHT. På det siste og avgjørende skuddet fikk Stein Erik Strømseth for Avinor LHT ett tidels poeng mer enn konkurrenten, og dermed var seieren et faktum – med knappest mulig margin! Vi gratulerer Avinor LHT med seieren i årets Bedriftsskyting, og napp i vandreskjoldet.
På damesiden hadde ikke Ambulansejentene stor konkurranse, de var nemlig dessverre eneste rene damelag i år. De fikk dermed første napp i det nye vandreskjoldet som er satt opp.

Vi takker så mye for deltakelsen til alle som har vært med på årets Bedriftsskyting. Vel blåst, det har vært gøy å ha dere på skytebanen i år også! Velkommen tilbake til neste år.

Alle resultater fra Bedriftsskytinga kan du lese her.

Vinnerlaget Avinor LHT (Leif, Jon Terje og Stein Erik)

Ambulansejentene tok napp i vandreplaketten

Ambulansejentene tok napp i vandreplaketten. Her representert ved Stine, Cathrine, Nina og Grete