19 aug 2018

Nok en SM-tittel til Viktoria

Viktoria Pleym Ribe kunne innkassere nok en samlagstittel under SM bane i Balsfjord i helga. Med 350 poeng og hele 29 sentrum var seieren i juniorklassen et faktum. Sondre Grønvoll var ikke stort dårligere, 249 poeng innledende og 99 i finalen ga en tredjeplass. I klasse 3-5 ble det tredjeplass til Tor-Erik Fossli, etter 243 poeng innledende og 100 i finalen. Klaus-Arne Olsen hadde også 243 poeng innledende, men var forhindret fra å skyte finale. Tredjeplass ble det også på Tor Olav Gravrok i klasse 2. Bengt Johnsen sikret seg andreplass i klasse V55. Herulf Berntsen skjøt godt innledende i klasse V73 med 247 poeng, men skjøt ikke finale. I stangskyting ble Sveinung Kvamme nummer 4.

Les resultater fra SM bane her

Målselv Skytterlag klarte dessverre bare å stille lag på en av lagskytingene, her har vi et stort forbedringspotensiale til neste SM!