23 okt 2019

Resultater fra Bedriftsskyting runde 1

Da var runde 1 av årets sesong unnagjort, det var gøy å se nye og gamle fjes på standplass igjen. Mange hadde sin første opplevelse på en skytebane,  mens andre kunne flyte litt mer på gammel rutine. Noen av nybegynnerne ga de mer erfarne konkurranse allerede fra første serie. Vi gleder oss til å følge dere videre ut over høsten.

Sammenlagt ble det delt førsteplass på den første runden, det var Målselv Ambulanse og H6 all-stars som måtte dele den gjeveste plassen seg imellom. Det var for øvrig veldig jevnt mellom de øverste plassene både lagvis og individuelt.

Alle resultater fra bedriftsskyting kan du lese her.

Neste onsdag er det «trilling» som er ukens tema. Da er det om å gjøre å ha det jevneste laget, det vil si minst mulig differanse mellom lagets beste og svakeste skytter. Alle 20 skudd er tellende i denne konkurransen,