22 nov 2017

Resultater fra Bedriftsskyting runde 5

I dag var det rene Texas-stemningen på standplass, når det på siste serien var om å gjøre å få flest mulig treff på fritt antall skudd i 25 sekunder. Mange fikk nok kjenne på tidsklemma når det skulle byttes magasin og prøve å få avgårde enda flere skudd.

De beste cowboyene i kveld var laget fra 139 LV stab/base, mens G-4/BrigN og Storegga Lag 2 kom like bak. På sammenlagtlista ser vi at det er Storegga Lag 2 som har skaffet seg den beste startposisjonen i finalen, med Bardufoss Høgtun vgs og Målselv Ambulanse poenget bak. Men til dere andre, fortvil ikke! Det skal nemlig skytes om flere hundre poeng i finalen, og på en finalekveld kan som kjent alt skje…

Dette var siste innledende runde av årets Bedriftsskyting. Neste onsdag er det finale, og det er da det virkelig gjelder! Da skal vi kåre hvem som er årets beste bedriftslag i skyting! Det vil bli laget egen tidsplan for finalekvelden, som vi publiserer på e-post og her på hjemmesida i løpet av morgendagen. De poengene som lagene har plukket med seg fra de innledende rundene danner startsummen i finalen. Selve skyteprogrammet blir gjort kjent på finaledagen.

Vi gleder oss stort til neste onsdag, dette blir spennende!

Resultater fra kveldens runde og alle andre resultater finner du her