30 jun 2019

Resultater fra NNM

NNM i Harstad er nå over. Etter gårdagens feltfinale tok Tor-Erik Fossli andreplassen i klasse 2-5/V55/EJ, etter 11/2 i finalen. Einar Brandskognes ble nummer 11 i denne gruppa. Anne Vedøy Nordmo var i finalen i klasse 2, og hun endte opp med en 5.plass der, mens datteren Ragnhild tok en flott fjerdeplass i ER. I klasse V73 skjøt Johannes Fagerheim 12/7 i finalen og endte til slutt på en 11.plass.

Les resultater fra NNM felt her

Anne hadde også sikret seg plass i banefinalen i klasse 2, og endte til slutt på en tredjeplass i den klassen! Sondre Grønvoll skjøt i klasse EJ på dette mesterskapet, og endte på 342 poeng og en andreplass. I klasse 3-5 var Einar Brandskognes best av våre med en 11.plass også her, mens Frode Hanssen ble nummer 14.

Vi tar også med at Bengt Johnsen var med på Troms sitt veteranlag i samlagsskytinga, og de gikk av med seieren der! Troms vant for øvrig også samlagsskytinga for ungdommer. På seniorlaget deltok Klaus-Arne Olsen og Tor-Erik Fossli, og Tromslaget ble nummer 2 i den konkurransen.

Les resultater fra NNM baneskyting her

Sondre Grønvoll ble nummer to i bane klasse eldre junior

Anne Vedøy Nordmo ble nummer 3 i bane klasse 2