25 aug 2019

Resultater fra SM baneskyting

Denne helga har det vært Samlagsmesterskap i baneskyting hos naboene våre Bjørnen og Vestre Målselv Skytterlag.

I mesterskap klasse 3-5 ble Tor-Erik Fossli nummer 2, med 341 poeng. Einar Brandskognes fikk samme poengsum og ble nummer 3, mens Klaus-Arne Olsen ble nummer 4 og Sveinung Kvamme nummer 5. Tung Målselv-dominans på topp 5 med andre ord! I V55 ble Bengt Johnsen nr 2 og Leiv Ivar Berglund nr 3. Helena Ilo ble nest best i klasse 1. Johannes Fagerheim leverte en bra finale med 100 poeng, endte på 347 og en 3.plass i V73.

På lagskytinga vant 1.laget seniorkonkurransen, laget besto av Tor-Erik og Einar. Veteran/klasse 2 laget ble nummer 2 (Anne og Johannes).

Dette var siste banestevne i Troms for denne sesongen, nå blir det en pause frem til innendørssesongen begynner.

Les resultater fra SM bane her