29 apr 2019

Stein Hugo og Tobias nr 2 på KM vinterfelt

KM (NNM midtre krets) vinterfelt ble arrangert av Gisund i helga. Stein Hugo Berntsen ble nummer 2 i klasse 2-5/V55/EJ, og det er jo en kjempebragd på et så stort stevne! Etter å ha skutt feilfritt på innledende skyting ble det 9/4 i finalen, og det holdt altså til andreplass. Både Sondre Grønvoll og Sveinung Kvamme hadde begge 28/13 fra innledende, og havnet på fin plassering etter finalen. I V73 tok Johannes Fagerheim 3.plassen med summen 41/10. Tobias F Rubbås og Ragnhild Vedøy Nordmo skjøt fullt hus innledende i klasse ER, og med feilfri skyting også i finalen ble det hhv 2. og 4.plass på dem i denne harde konkurransen.Tore Knut Larsen var også i finalen i V65, etter å ha skutt 30 treff innledende. I finalen ble det 10 treff og det ble litt for lite for å gå helt til topp i det selskapet.

Les resultater fra KM vinterfelt her

Pallplassene på KM vinterfelt klasse 2-5/V55/EJ

Pallplassene på KM vinterfelt klasse 2-5/V55/EJ. Børre Pedersen, Torfinn Johnsen og Stein Hugo Berntsen