22 jul 2018

Vaktlister for Frende Cup

Som kjent skal vi arrangere siste rundehelg i Frende Cup 2018 (Norgescup), dette skal foregå helga 24. – 26. august hvor også Øvre Målselv og Storfojrd har FC-runder. For å lage et prikkfritt arrangement trenger vi mange og dyktige personer i sving i alle funksjoner. Det er laget vaktlister for standplasspersonell samt påmelding/sekretariat, disse finner du her under medlemsinfo. Vennligst sjekk når tid du har vakt før du melder deg på FC-stevnene for å unngå kollisjon. Forhåndspåmelding til stevnene åpner 24. august.

Et slikt stevne krever selvsagt en del forberedelser, følg med her på hjemmesida for dugnadskvelder når det nærmer seg.

Vi minner for øvrig om at Bardu Skytterlag arrangerer NM i skogsløp med skyting samme helg, så for de som føler seg sprek er det bare å melde seg på der også!